حالم مثل درختيست ...كه كنار كارخانه چوب بري روييده.....

دختری از جنس افتاب

تبسم به زندگی

حالم مثل درختيست ...كه كنار كارخانه چوب بري روييده.....

 

ﺩﺧﺘﺮ: ﺑﺎﺑﺎ ﮐﯽ ﻣﯿﺮﯾﻢ ﺧﺮﯾﺪ ﻋﯿﺪ ﮐﻨﯿﻢ؟؟
ﭘﺪﺭ: ﺩﺧﺘﺮﻡ ﺟﻨﺲ ﻫﺎ ﮔﺮﻭﻧﻪ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﺑﺎﯾﺪ ﺻﺮﻓﻪ
ﺟﻮﯾﯽ ﮐﻨﯿﻢ
ﺍﺧﺒﺎﺭ ﺳﺎﻋﺖ 9
ﺁﻗﺎ ﺍﻭﻣﺪﯾﻦ ﺧﺮﯾﺪ؟؟
_ ﺑﻠﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺟﻨﺲ ﻫﺎ ﺍﺭﺯﻭﻥ ﻫﺴﺘﺶ ﻭ ﻗﯿﻤﺖ
ﻫﺎ ﻣﻨﺎﺳﺐ
ﺩﺧﺘﺮﮎ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ ﭘﺪﺭ ﮐﺎﺭﮔﺮﺵ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻮﯾﺪ
ﯾﺎ ﺍﺧﺒﺎﺭ



نظرات شما عزیزان:

z
ساعت23:42---11 فروردين 1392
ازت نا امید شدم شاید دیگه هیچوقت باهات حرف نزنم چون دوستایی مثل آقا مهدی پیدا کردی نیازی به من نداری . خداحافظ برای همیشه . تو را به خیر و من را به سلامت .

مهدی
ساعت12:18---8 فروردين 1392
سلام. خوبی

سال نو را به شما تبریک میگم و امیدوارم که سال خوبی پیش رو داشته باشید.



من مطالب وبلاگتان را خواندم .تازه شروع کردین و این خوبه .امیدوارم یک وبلاگ نویس خوب و حرفه ای شوید.

مانند من .من وبلاگی را ساختم که حدودا یکسال و نیم از ساختش میگذره و حدود دو میلیون پنجاه هزار بازدید کننده داشته.

ادرسش :http://www.jannesaran-oshkohran.loxblog.com/

امیدوارم که مطالب آن برای شما مفید باشه

البته دو تا سایت هم طراحی کردم بدون استفاده از برنامه نویسی .با استفاده از سایت ساز رایگان جوملا

www.ezdevaj-asan.com

www.jannesaranoshkohran.ir



موفق و موید باشید.
پاسخ:ممنون مرسسسسسسیییییییییییی من یه مبتدی هستم وامیدوارم توی رسیدن به هدفم کمکم کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:,

] [ 11:35 ] [ marziyeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه